امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

منم اومدم کمک

1392/6/27 16:11
نویسنده : مامان الهه
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر محمد گلم!

از امروز قراره منم به مامان الهه کمک کنم تا وبلاگت را به روز کنیم آخه این روزا تو این قدر شیطون شدی که مامان الهه وقت نمی کنه به کارای خونه هم برسه چه برسه به این که وبلاگت را هم مرتبا به روز کنه. از خود راضی

 

خلاصه سعی می کنم منم هر وقت تونستم قسمتی از خاطرات شیرین تو رو بنویسم. هر چند زیاد پیشت نیستم ولی تو این قدر شیرین و شیطونی که هر ساعت از زندگیت نیاز به یه "خاطره نگار" داره! تعجب

 

دوستت دارم عشق خاله.

 امیر محمد تازه بیدار شده از خواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه مامان امیر محمد
8 شهریور 92 17:10
سلام خاله فرشته. مرسی که تو ثبت خاطرات امیر محمد به من کمک میکنی. منتظر نوشته های خوبت هستم.