امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

تولدت مبارک نفسم!

1392/7/14 10:34
نویسنده : مامان الهه
324 بازدید
اشتراک گذاری

balloons happy birthday

 

سلام عزیزم، سلام گلم، سلام امیرمحمدم

تولدت مبارک خاله!

اصلا باورم نمی شه یک سال از اون روز قشنگی که خدا تو را به ما داد می گذره!  چقدر زود گذشت! چقدر زود مرد شدی!

یادمه ماه های اول زندگیت همه اش نگران بودم که نکنه کم دیدن من باعث شه با من غریبی کنی، نکنه بغلم نیای! نکنه وقتی میخوام بخورمت گریه کنی! ولی دیشب که با دیدن مهمونا خودتو تو بغلم قایم می کردی و دستمو می کشیدی که بلندت کنم به خودم می خندیدم!

اون روزا همه اش می گفتم نکنه عمه مریمت را بیشتر از من دوست داشته باشی، اما دیروز که خودتو از بغل عمه مریم به سمتم می کشیدی و یا دست هامو می کشیدی که با هم راه بریم دلم واسه عمه مریم سوخت!

خوشحالم که خودتم می دونی چقدر دوستت دارم. می خوام بدونی که هفته هایی که نمیام خونه، از همه بیشتر دلم واسه تو تنگ می شه، به این فکر  می کنم که تا وقتی دوباره ببینمت چه کارهایی جدیدی یاد گرفتی. چقددر قد کشیدی؟ چندتا کلمه ی جدید یاد گرفتی؟

نفس خاله، گل قشنگم، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی. قلب 

Gifs Animés je taime 67

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اهورا
14 مهر 92 3:31
تولدت مبارک عزیز خاله!!!!!!!!
برات یه عمر طولانی پر از شادی،سلامتی و موفقیت آرزو می کنم...



ممنون خاله جون.
نسرین مامی مهراد
14 مهر 92 12:26
تولدت مبارک جوجه خوشکله...
چه خاله مهربونی داری


مگه می شه یه خاله عاشق گل پسری مثل امیرمحمد نباشه! هرچی باشه یکی یه دونه ی خونه مونه!
سپیده مامان امیرمهدی
14 مهر 92 21:12
تولد پسر گلمون مبارک.فرشته جون اکثر بچه ها خالشونو بیشتر از عمه دوست دارن.من خودم خاله ام میفهمم حستو