امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

خاله یا عزیزی؟

1392/9/3 23:05
نویسنده : مامان الهه
364 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من از دست تو نیم وجبی چیکار کنم؟!

هر چی می گم بگو "خاله" بازم پشت سرم راه میای و میگی: "عزیزی"

جالبیش به اینه که می دونی من خاله فرشته ام، وقتی مامان جون بهت می گه: "خاله فرشته کجاست؟" راه می افتی و میای در اتاقم و پشت سر هم تکرار می کنی: عزیزی... عزیزی... آخ

من فدای اون خنده های خوشکلت بشم، پس کی می خوای دیگه منو "خاله" صدا بزنی؟ گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرحسین کوچولو نفس ما
19 آبان 92 15:11
ای جونم پسر شیطون
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله مهربون که به وبلاگم سرزدید.
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 18:58
الهییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!جونم امیر محمد!!!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 آبان 92 13:30
ناراحت نباش عزیزم بزودی انشالله صدات میزنه. کمی صبر..همه چی کم کم دیگ.
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 14:30
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 14:31
نیستین چرا؟؟؟؟!!!!
مامان الهه
پاسخ
ببخشید درگیر مریضی آقا پسر بودم.