امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

16 ماهگیت مبارک گل پسرم.

1392/11/15 20:08
نویسنده : مامان الهه
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

شانزده ماهگیت مبارک .

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Orkut Image

 

گل پسرم

تاج سرم

امیر محمدم

16ماه از زمینی شدنت میگذره.16 ماهی که مثل برق و باد گذشت و روز به روز بیشتر ما را به اوج سعادت و خوشبختی رسوند.

قلبخدایا شکرتقلب

 

من خدا را دیده ام باور کنید
در غروبی دلکش
زیر سایه
لب ساحل
من خدا را دیده ام باور کنید
در رقص ماهی در آب
در انعکاس نور خورشید در آب ….
من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید

در لبخندهای پسرکم

در برق چشمان امیر محمدم

من خدا را دیده ام باور کنید....

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

اینم گلچینی از عکسهای این ماه شما

 

      امير محمد در حال تماشاي تلويزيون

شاهكار وروجك!!!!!!!!!!!

امير محمد كنار "چشمه دادين"

امير محمد و همبازي قديمي ، مورچه سياه

در حال بازي با صفحه اشكال

امير محمد و بهار جون (‌ دختر خاله زهره)

امير محمد سه چرخه سوار

بدون شرح!!!!!!!!!!!!!!!!!

امير محمدم


خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد / دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله فرشته
15 بهمن 92 21:04
عزیز دلم چه عکسای خوشکلی! دست مامانی درد نکنه. دوست دارم هزارتا!!!!
مامان الهه
پاسخ
ما هم دوست داريم خاله فرشته مهربون.
سپیده مامان امیرمهدی..
16 بهمن 92 14:08
کیف کردم با عکسات.مامان الهه اون خرابکاریهاشو بزار تایپیک عکس دیگه.
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله. چشم
مامان اهورا(نرگس)
17 بهمن 92 10:01
قربونت برم با اون عکسای خوشگلت...16 ماهگیت مبارک گلم...
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله نرگس مهربون. خيلي وقت بود اينجا نيومده بوديد . دلمون واستون تنگ شده بود.
مهدیه مامان امین
18 بهمن 92 11:40
امیر جونم 16 ماهگیت مبارررررررررررررررررررررررررررکاون عکس تی وی نگاه کردنت خیلی باحاله.
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله.
مهدیه مامان پرهام
23 بهمن 92 12:23
عزیزم من فدای تلویزیون نگاه کردنت بشم خاله تو چقدر بانمکی
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله
شقایق(مامان ارشان)
25 بهمن 92 18:46
16 ماهگیت مبارک جیگمل من عکسات کنار چشمه خیلی قشنگ بودن. قربون بازی کردنت.......
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله شقايق
زهره مامان بهار
6 اسفند 92 23:56
عزیز دلم الهه جون دستت درد نکنه...خیلی عکسای گل پسر باحالن...ماشاالله خیلی آقاست خدا حفظ کنه امیر محمد عزیز و دوست داشتنی رو
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله بهار كه به ما سرزدي.
مامان مهسا و معین
10 اسفند 92 9:28
16ماهگیت مبارک سرطلا به ماهم سربزنین
مامان الهه
پاسخ
ممنون كه بهمون سر زديد.