امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

اندر احوالات روزهای چهاردمین ماه

1392/9/3 23:00
نویسنده : مامان الهه
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل یکدونه

چشم و چراغ خونه

 

 

پسرم

دردونه ام

امیر محمدم

 نایت اسکین

 

خوبی مامانی؟

 

امروز ده روز میشه که گل پسر مامانی سرماخوردهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و وقتی بردیمت دکتر ، آقای دکتر گفت سینوسهاش عفونت کرده. الهی بمیرم برات مامانی. خیلی اذیت شدی تو این ده روز مخصوصا وقتی میخواستی بخوابی که بینیت کیپ میشد یا خلط هایی که از سرت میومد باعث میشد سرفه کنی و نتونی بخوابی. الهی درد و بلات به جون من بخوره هیچ وقت شما رو مریض نبینم مامانی.پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

البته الحمدلله بهتر شدی ولی هنوز موقع خواب اذیت میشی. خدایا همه نی نی ها همیشه سالم و سلامت باشند.

اما از حال و احوال مریضی بیایم بیرون .

حسابی شیطون شدی وروجکم. خیلی خرابکاری میکنی مامانی تو خونه. یک ثانیه هم خونه از دست تو وروجک مرتب نیست. اسباب بازیها لباسها لوازم آشپزخونه و .... خلاصه هرچی فکرش را بکنیم از دست شما در امان نیست. همه جای خونه را بهم میریزی. الهی فدای این شیطنتهات بشم.

از صبح که بیدار میشی تو خونه راه میری تا وقتی بخوای بخوابی و وقتی بیدار شی دوباره روز از نو روزی از نو. تو تمام خونه میگردی و وسایل را جابجا میکنی.

عاشق تلوزیون و مخصوصا پیام بازرگانی هستی. هرجای خونه باشی تا صدای پیام بازرگانی را میشنوی میای سمت تلوزیون.

منم البته از این علاقه استفاده میکنم و وقتی شما تلوزیون نگاه میکنی بهت غذا میدم.

با اسباب بازیهات حسابی سرگرم میشی و دوستشون داری. حلقه هوش را بلدی حلقه ها را بندازی توش. با برج قورباغه و لگو . ماشینهات و توپت هم حسابی بازی میکنی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دو روز پیش زنعمو مریم و ثمن اومدند اینجا و به شما حسابی خوش گذشت و حسابی بازی کردی. اینم دو تا عکس از شما و ثمن دختر عمو ناصر

( از دست تو وروجک که هرکاری کردم به دوربین نگاه نکردیچشمک)

 

بعدا نوشت:( 92/9/3)

 گل پسرم

شیرین عسلم

یادم رفت یه عالمه از شیرینکاریهات را بنویسم : چراغ پنکه گل ساعت ماه تلوزیون و .... را هرجا باشی تشخیص میدی و بهشون اشاره میکنی. وقتی رفتی طرف بخاری بهت گفتیم داغه حالا هر چیز دیگه که بهت میگیم داغه (مثلا لیوان چایی) شما سریع برمیگردی و بخاری را نگاه میکنی. عاشق اینی که دکمه پاور کامپیوتر را بارها و بارها فشار بدی (و اونوقت بیچاره کسی که داشته با کامپیوتر کار میکردهخنده). من به شما گفتم جیگر جیگر حالا شما هم مدام راه میری و میگی جیگر جیگرقلب یا " دست نزن " و " درد میگیره "را هم خوب تکرار میکنی. وقتی بابایی دنبالت میکنه و بهت میرسه و راهت را میبنده میشینی و از بین پاهای بابایی فرارمیکنی. عاشق تابت هستی و تاب تاب را با ما میخونی و وقتی هم دلت میخواد تاب سواری کنی میری خودت تابت را که جلو در اتاقت وصل شده را هل میدی و میخونی" تا تا" یعنی تاب تاب.ماچ عاشق اینی که برات کتاب بخونیم تا میگیم امیر محمد بیا کتاب بخونیم میای تو بغلمون میشینی و منتظر چشم میدوزی به کتاب تا برات بخونیمش.

 

 

پسرکم

همه دلخوشی من و بابایی تو زندگی شمایی. تمام تلاشمون را برای ارامش و رفاه و خوشی تو انجام میدیم و از خداوند هم میخواهیم بهمون این توان را بده تا فرزندی سالم و صالح تحویل جامعه بدیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپیده مامان امیرمهدی
1 آذر 92 16:00
اشالا هیچ وقت مریض نشی خاله فدات شه.الی شیطنتشونم قشنگه
مامان الهه
پاسخ
انشالله سپیده جون.
الهه(مامان یاسان)
2 آذر 92 13:54
سلام الی جون الهه هستم اگه با تبادل لینک موافقی توی وبم خبرم کن 400500
خاله فرشته
2 آذر 92 19:26
فدات بشم خاله. بلا دوره. ایشالله زود خوب بشی.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 آذر 92 15:48
سلام گل نازم بلا دور عسلم الهی بمیرم ک این نینیها تو این سن و این فصل همش مریض میشن ارشان هم ک عین تو عاشق پیام بازرگانیه.. خخخخخخ منم مثل تو الی جونم موقع تلویزیون بهش غذا میدم. چه عکسای خوشملی با ثمن گرفتی گل نازم.. راستی شال و کلاه و بافتی ک تنته خیلی نازه مبارکت باشه.
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله شقایق عزیز. فدای ارشان گل بشم. خاله شال و کلاه و سرهمی که تنمه مامان جونم برام بافته. قابلی نداره.
مریم (مامان ترنم)
4 آذر 92 11:25
سلام عزیز دل خاله... خوفی؟؟؟؟؟؟ مماغت چاخه؟؟!؟؟؟ آفرین! حسابی مامانی تو خسته کن! وظیفه شه! مامانته! اما بین خودمون باشه! بهش نگی هااااااا... قدرشو بدون که خوب مامانی داری....
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله مریم که باوجود مشغله کاری میای به وبلاگم سر میزنی. چشم خاله خیالت راحت حسابی حال این مامان را میگیرم این گلها هم تقدیم به شما و ترنم عزیز
مهدیه مامان پرهام
6 آذر 92 1:06
سلام خوشتیپ چقدر شال و کلاهت خوشگله خاله جون ماشاالله دست مامانی درد نکنه ان شاالله همیشه سالم و شاد باشی
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله مهدیه. قابل شما را نداره.