امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

دومین یلدات مبارک عشقم.

1392/10/1 11:32
نویسنده : مامان الهه
2,715 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

 

پسرم همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ
قلبیلدات مبارک.قلب

 

یلدا، تو که مى آیى، بزرگ ترهاى شاید فراموش شده، دوباره به جوان ترهاى مهمان، به گرمى لبخند مى زنند.

 

یلدا، تو که مى آیى، طعم گرم و صمیمى گرد هم آمدن خانواده ها را دوباره مى توان حس کرد.

 

 

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند، اى خواستنى ترینِ شب ها! طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است.

 

Winter Images

   بعدا نوشت: (1392/10/1 )

پسرم دیشب اول رفتیم خونه مامان بزرگ من و بعد هم خونه مادر( مامان بابا ابراهیم ) . البته متاسفانه شما چون خوابت میومد گریه میکردی یا تو بغلم نشسته بودی. در هر صورت خونه مامان بزرگ ازت دوتا عکس گرفتم. یلدات مبارک گل پسرم.

اینم امیر محمد و سها ( دختر خاله مامان الهه)

 

 

 

 

انار بیار دون کنم غماتو دون دون کنم

هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم

غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم

 قلبیلدات  مبارک عشقم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ماميِ بارمان
30 آذر 92 15:04
ممنونم خاله الهه به خاطر ارزوهاي قشنكي كه براي بارماني داشتي، بهترين هارو براي امير محمد و خانوادت ارزو ميكنم، يلداي خوبي داشته باشيد اينم از طرف بارمان واسه امير ناناز
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله سحر که بهمون سر زدی. شما هم از طرف ما بارمان عزیز را ببوس.
خاله فرشته
1 دی 92 22:46
آخ که آدم دلش می خواد به جای این خوراکی ها فقط تو گل پسرو بخوره! با این لباس خوشکلت! مامان الهه دقت کردی پسرت هزارتا لباس داره؟!
مامان الهه
پاسخ
وای خاله نخوریم اره خاله راست میگی . این لباس قرمز را هم مامان الهه شب یلدا کرده تنم تا رنگ لبو و انار و هندونه باشم شما منو بخوری.
شقایق(مامان ارشان)
4 دی 92 11:28
شیرین عسل خاله یلدات با تاخیر مبارک. قربون اون قیافه بد اخلاقت.......
مامان الهه
پاسخ
فدات خاله شقایق
زهره مامان بهار
5 دی 92 13:45
سلام إلهه جونم يلدأي خودتو أمير محمد عزيزم مبارك ممنونم كه به وبلاگ بهاري سر زدي بوس برا أمير محمد خوشگلم....
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله زهره.
زهره مامان بهار
5 دی 92 13:47
خوشحال ميشم لينكمون كني منم با إجازت وبلاگ أمير محمد گلمو لينك ميكنم
مامان الهه
پاسخ
باعث افتخاره زهره جون.
سپیده مامان امیرمهدی
6 دی 92 19:13
یلدات مبارک خاله جونی.ببخش نبودم پسر گلمون مریض بود و وافعا روزای سختی داشتم.ایشالا عمرت مثل شب یلدا طولانی باشه
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله سپیده عزیز. خدا بد نده انشالله امیر مهدی عزیز همیشه سالم باشه.
مهدیه مامان پرهام
8 دی 92 11:46
دومین یلدات مبارک پسر گلم ان شاالله همیشه سلامت باشی و لبت پر خنده باشه عزیزم ان شاالله سرماخوردگی هم زود زود از بدنت بیرون بره امیر محمد خندرو داشته باشیم توهم که هنوز مثل پرهام چچلی شما پسرا کی مو در میارین اخه من فدای سر کم موت بشم خاله
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله مهدیه. ممنون از دعای خیرتون. خاله باید ما را ببرید کاشت مو اینجوری فایده نداره.