امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

راه رفتنت مبارک

1392/7/18 22:50
نویسنده : مامان الهه
335 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

heart orange 1 iconراه رفتنت مبارک مامانیheart pink 5 icon

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نفسم

از امروز ظهر  یه دفعه خودت بلند شدی و را افتادی از سالن رفتی تو اشپزخونه. یکی دوبار هم افتادی ولی خودت مثل یه مرد دوباره بلند شدی و ادامه دادی. اینقدر با احتیاط راه میری که دلم میخوات بگیرم و بخورمت. فدات شم گلم قلب. فدای اون پاهای کوچولوت بشم من.

عصر هم که از خواب بیدار شدی دوباره شروع کردی به راه رفتن. ولی چون هنوز خیلی تعادل نداری یه دفعه میخوری زمین ولی اشکال نداره یادمیگیری بزرگ مرد من.

شب هم رفتیم خونه مامان جون و بابا جون اونجا هم کلی براشون راه رفتی. قربونت برم. مامان جون میگفت گل پسرمون مثل چارلی چاپلین راه میرهقهقهه

جوجه کوچولوی من فقط 4 روز به پایان یک سالگیت مونده و من هنوز باورم نمیشه این جوجه کوچولو یواش یواش داره قد میکشه و بزرگ میشه. پسرم عاشقتم و از خداوند به خاطر وجود شما سپاسگزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده مامان امیرمهدی
9 مهر 92 0:21
مبارک مبارک راه رفتنت مبارک عزیز دلم
الی پسرامون بزرگ شدن چقدر زود میگذره


راست میگی سپیده جون. مثل باد گذشت. دلم برای تک تک روزاش تنگ میشه.
نسرین مامی مهراد
9 مهر 92 0:30
راه رفتنت مبارک پسرطلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آفرین دیگه مردی شدی

وبلاگو صفحه اول دیدم فهمیدم آپ کررررررررررررررررررررردی تندی اوووووووووووووووووووومدم


مرسی خاله . شما همیشه بهم لطف داری. بوووووووووس.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 مهر 92 0:37
مبارکه خاله جووووووووووووووونم
ایشالا همیشه قدمهات استوار باشه عسیسم
(وایی ینی میشه ارشان هم یهویی راه بره)


ممنون خاله شقایق. انشالله ارشان عزیزم هم به زودی را میافته.
مامانی درسا
13 مهر 92 2:56
تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد


ممنون خاله. مرسی که به وبلاگم سرزدید.