امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

امیرمحمد امیر قلب بابا و مامان

لوس بازی های پسرکم

1392/8/7 9:09
نویسنده : مامان الهه
260 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم تو ماهی

چشم نخوری الهی

پسرم

نفسم

همه وجودم

این روزها تو خونه دنبالم راه میافتی و میگی : ماما ، ماما و بعد که من بغلت میکنم و قربون صدقه ات میرم تو هم خودت را برام بیشتر لوس میکنی ماچ. سرتو و میزاری رو سینه ام و لبخند میزنی. فدای تو بشم گل پسرم.قلببا هر ماما گفتن تو انگار تموم دنیا را بهم میدن. خدایا ازت ممنونم که منو لایق این هدیه بزرگ دونستی. خدایا شکرت.لبخند

همین طور وقتی بابا ابراهیم از سرکار میرسه همش دنبال اونی و بابا میکنی. ومیری سمتش دستاتو دراز میکنی که بغلم کن. بعد هم بهش میگی بازی بازی یعنی باهام بازی کن. فدای تو پسر لوسم بشم. من و بابا عاشقتیم.قلب

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرشته
7 آبان 92 21:18
ماشاالله به این گل پسر که می دونه نازش خریدار داره!
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 11:24
الهی جونم...اهورا که حالا حالا ها نمی تونه حرف بزنه...ولی تو صداهایی که از خودش درمیاره یه ماما هست که وقتی اتفاقی می گه من دلم آب میشه...یه جورایی ذوق مرگ میشم!!!!


دقیقا نرگس جون. انشالله اهورا جونم زود میگه مامان. و لذتش را میچشی.
سپیده مامان امیرمهدی
9 آبان 92 13:03
تا میتونی خودتو لوس کن خاله الان وقتشه.این همه ماچ واسه امیر محمد گل


قربونت خاله. چشم به لوس بازیهام ادامه میدم.